Kızlar 39 haftalık hamileyim. Sabah 6 dan beri çok sancım var aralıksız. Daha sonrasında kanlı akıntı geldi acile gittim 2 cm açıklığım varmış. Suni sancı almak istemediğim için eve geldim ama dayanamıyorum bu sancıya. Asla durmuyor hele dakikada bir alttan bir ağrı vuruyor. Bu sancıyı azaltmak için bişey yok mu. Ben nasıl dayanıcam buna