TeacherMommy Arkadaşlar diyarbakirda kadın doğum hastanesinde normal doğumu öneriyor musunuz? Gebe okuluna gidince bi ısındım gibi tanitimdan vs. Normalde memorialde zelal hanımla sezaryen düşünüyorum. Ne dersiniz?
mursed TeacherMommy merhabalar ben de normal doğum düşünüyorum ama zelal hanımdan memnun muydunuz acaba
TeacherMommy TeacherMommy diyarbakir devlette son zamanlarda normal doğum yapan anneler yesillendirirseniz sevinirim☺️
pclk2112 TeacherMommy doktorunuz hangisi acaba benim de kadın doğum Esra Andıç bı bilginiz var mı doktor hakkında
TeacherMommy pclk2112 Esra hanım çok tatlı ve iyi bir doktor diye biliyorum, yalnız doğumu ebeler yaptırıyor nöbetçi doktor acil durumlar için hastanede oluyormuş
esraaa97 Diyarbakırda bende arıyorum dünyaparka gidiyorum ama hala emin değilim 20haftalığım doğum için henüz karar veremedim