Kızlar bebeğin karın çevresinde gerişim geriliği var . Ben gebelik öncesinde de diyabet hastasıydım bundan kaynaklı yeterli kan akışı sağlanıyormuş bebeğin karın çevresi 3 hafta geriden geliyor . Doktor 37. Hafta da doğumu başlatacağını söyledi önce normal doğum deneyip sonra olmazsa sezaryen olacakmış nasıl olacağıma dair hiçbir fikrim yok önümüzdeki cuma 37 haftalık oluyorum başına gelen var mı. Çok korkuyorum doğum esnasında bi şey olur diye ve normal doğum da yapmak istiyorum. O kadar çok belirsizlik var ki kafam çok karışık sürekli nasıl olacak diye geziyorum evde :(