duyguibo344_ Kızlar geç döllenme ile hamıleyım iki gün once 6+4 ile sadece kalp atısını ekranda titreşim olarak az görmüştük sesini duyamadım pazartesı hastaneye gıdıcem sızce seslı duyar mıyım aynı durumu yaşayan oldu mu hıcc
Sevgiiss duyguibo344_ ben bugün gittim doktor 8. Haftaya kadar dinletmiyorum bununla ilgili çalışmalar var dedi zararlıymış. Ama onlar kalp atışının olup olmadığını hatta hızını bile anlıyor neden telaş yaptınız
Sedef21 duyguibo344_ 6. Haftada doktor derinde diye sesini dinletmedi ama atış şeklini bize gösterdi 9. Haftada gittiğimde sesini dinletti
efnanhiraa duyguibo344_ ben cabim pıt pıt atıyordu 13 gün sonra gittim gummur gummur atıyordu şükür 6+5 de duydum kalp atisi
duyguibo344_ Sevgiiss doktor var yada yok demedi sadece ekranda gıdıp gelen titreşimi gördüm haftaya bakalım ddi tedırgınım
MS-2190 ygmrzmra13 ilk cocugum adet gecikmemin 5 .gününde hem.testte hem kanda pozitif çıktı bu 2.hamileligim kanda gec pozitif oldugumu gördüm yani 11.gunumde kanda pozitif testte negatifti
Sevgiiss duyguibo344_ o görmüştür aslında . Sende görmüşsün canım hiç merak etme benimde öyleydi ışık yanıp sönüyor gibiydi sürekli .
duyguibo344_ Sevgiiss evet cnm benımde öyleydı ama öyle sıddetlı yüksek degıldı küçük küçük yanıp geçiyordu sızınde öylemi
Sevgiiss duyguibo344_ şiddetinü böyle kıyaslamak zor olur sürekli bir odanın ışığını açıp kapattığını düşün öyleydi. Şeninde öyledir merak etme . Benim oğlumda da 5+6 da aynı böyle oldu doktor küçük diye açmamıştı ama görünüyordu
Sevgiiss duyguibo344_ valla onda da 9. Haftaya kadar doktor açmamıştı bizde özele gitmiştik sırf duyalım diye😄 gidiyorduk doktor her şey iyi diyip gönderiyordu ( 5 ve 7. Haftada açmadı doktor ) 9. Haftada özelde duyduk sonra özelde devam etmiştim her gittiğimde açıyordu