Kızlar test yapıcam ama önce danışmak istiyorum normalde düzenli regl olurum ve Regl olmadan 1 hafta önce göbeğim şişer şişkinlik olur çenemde de böyle bir tane sivilce çıkar mutlaka her ay
6 7 Eylül gibi regl olmam gerekiyordu ama hiçbir belirti olmadı Bugün 5 gün oldu gecikeli 3 gündür de göğüslerimde bir ağrı var eşit değil ağrılar mesela Sol göğsüm daha çok ağrıyor
bu gece boyunca hep sızladı regl ile gebelik belirtileri birbirlerine benziyor ama benim Regl olmadan önce Göğüslerim hiçbir zaman ağrımaz
zaten olan belirtilerini yazdım
şu an 5 gün geçti hala reglim başlamadı göğüslerimde hala böyle sızlama gibi ağrı var Bir saattir daha hafif ama dokunduğum zaman sızlıyor
Ilişkide de hiçbir şekilde korunmuyoruz yani test alsam pozitif çıkacak gibi ama yinede sormak istedim sizin öyle sezgileriniz oldu mu yada bu belirtim sizce gebelik mi artı gecikme ile