Merhaba arkadaşlar, hamilelikten once folik asit takviyesine ne zaman başladınız. Ben mayıs ayında muayene olmaya gitmiştim bebek dusunuyoruz diyince etenatal hamilelik oncesi folik asiti yazdı 3 ay öncesinde başlaman gerekiyor dedi neyse kullandım ama ilk iki ay demir değerim ve kan degerim dusuk olduğu icin önceliğim onları yükseltmek oldu ama yine kullanıyordum foligi de 3.kutum bitmek üzere Gecen ay düşünmeye başladık ciddi sekilde ama yoğunluktan dolayı dogru dürüst planlayamadim yumurtalama günümü bu ay nasipse ovulasyon testiyle takip edeceğim sizce devam etmeli miyim folik asit almaya mideme zarar falan da vermedi