Valla canım yaşamadım bilmiyorum ama hiç öyle bir sebepten çocuk olmadığını duymadım pcostan olmuyordur yüksek ihtimalle. Benim ilk iki hamileliğim ilk denemede olmuştu sonra bende pcos oldu 1 sene benimde olmadı tam tüp bebek için doktora gittik hamile olduğumu öğrendim pcos çok geciktiriyo hatta bazen engelliyo. Eğer 1 yıl olmazsa tedaviye başlıyolar zaten