düzenli regl olup hormonal bir problemin yoksa her ay yumurtlama yaşaman gerekira. ya testler bozuktur ya da yanlış kullanmışsındır. bende 3 ay kullandım mesela işten geldikten sonra saat 19.30 da falan yapıyordum yumurtlama gününü görene kadar. 3 damla diyor ama ben 4-5 damlatıyordum sonrasında ne çıkarsa