ikinci-bahar25 testin dahiliye ile ilgisi yok. Çünkü şeker bebeğin hastalığı annenin değil bebeğe bakan birim de kadın doğum. O yüzden kadın doğum randevusu alın ve haftanızı söyleyin o zaten gün verecektir 24 28 haftalar arası yapılıyor. Gitmeden 12 saat aç ve susuz olmanız gerekiyor ilk açlık şekeriniz bakılıyor sonra şekerli tadı şerbet gibi bir içecek var genelde 75gr glikoz içeriyor onu 5 dk içinde küçük yudumlayarak içiyorsunuz kusarsanız işlem başa sarar yiyecek içecek tüketmiyorsunuz bu sürede 3 er kez 1 saatlik arayla kan veriyorsunuz ve bitiyor.