Kızlar 4+3’üm.
Değerlerim
2 Eylül 57
4 Eylül 140
8 Eylül 567
Doktor muayene etti 4 Eylül’de . Zaten kese beklemiyordum ama rahim ağzı da kalınlaşmamış dedi. Bu ne demek oluyor ? Gebelik olsaydı rahim duvarı kalınlaşmaz mıydı ? Dış gebelik olabilir mi ?
Daha sonra kan vermedim. Yarın gideceğim eğer düzenli artış olduysa 2000 küsür olmalı diye düşünüyorum.
Takıldığım nokta rahim duvarı neden kalınlaşmadı? Bu dış gebelik belirtisi mi ?