Busra6694 evdeysem ya yıkarım ya temizleme pamuğuyla temizliyordum oğlumda zor durumda kalırsam dışarıda falan ıslak mendil kullanıyordum 1 yaşından sonra ıslak mendile geçtim sanırım şuan kızım olacak nasipse olabildiğince ıslak mendil kullanmamaya çalışıcam en güzeli yıkamak yıkayamıyorsan pamukla silmek şöyle bazen nasıl alışırsa öyle gider ya çok böyle şeylere alıştırırsam sıkıntı yaşarmıyızki mikrop vs konusunda diyorum bilemiyorum 🤷♀️