Mrv_mom Ezgi_1 evet çok şükür keseyide bebeğide gördük ama doktorumuz daha çok küçük kalp atışları için 15 gün bekle dedi, darısı isteyen herkesin başına inşallah 🌸🙏🏼
Mrv_mom Ezgi_1 bugün tam 5 tüp bebek doktorum bekle dedi ama ben bekliyemiyeceğim haftaya randevu aldım takipli olmak istediğim hekime🙈
Ezgi_1 Mrv_mom bana da 15 gün bekle demişlerdi bekledim pazartesi gidicem kalp atışı için canım bence gitme duyulmaz daha küçük kendini hiç üzme öteki hafta git net duy kalbini💞
Mrv_mom Ezgi_1 kendimi 9haftaya kadar hazırladım en azından yeni doktorumla tanışmış olurum duyamazsak bir sonraki hafta çağırır evde durup gitmemek daha çok stres yapıyor bana