duzova Arkadaşlar merhaba. Dün de yazmıştım bugün de yazıyorum. Bu sabah tekrar test yaptım. Fotoğraf ekliyorum lütfen bakar mısınız? Bugün baya belirgin çıktı yanılma olur mu
duzova Dün vermiştim negatfti ama öğlen vermiştim ege inciye pek güvenemedim kadın doğuma kan verdim tekrar bu sabah aç karınla
duzova gulluomer31 benimde dün silik cıktı aksam tekrar yaptım cıkmadı sabah ilk idrarla yapın varsa yarın net cıkar benim gibi