ebbmrt5519 kızlar selam biz tayinciyiz sizce bebek odası yapmalı mıyım yoksa sadece beşik be dolap almak yeterli midir
Gecegunesi ebbmrt5519 bence sadece beşik çünkü neredeyse ilk iki yıl sizinle uyuyor :/ ve insan hevesle yapıyor ama büyüdüğünde ihtiyaçlarını daha net anlıyoruz
tahamommy ebbmrt5519 hele ki sürekli taşınıyorsanız bence hiç gerek yok abartı bir odaya bi dolap bi beşik zaten oda olmuş oluyor, ben bide avize ve fon perde aldım renkli, bebek odası oldu işte
ebbmrt5519 Gecegunesi teşekkürler bende böyle düşündüm büyüyünce istediğini alırız diye ama çevremdekiler yap ilk çocuğun vs diyerek de kafamı karıştırdı
ebbmrt5519 tahamommy evet öyle yapmaya karar verdik dediğiniz gibi zaten dolap vs alınınca oda olmuş oluyor teşekkür ederim :)