Digitürk aboneliğimiz vardı geçen sene hep 600 tl ödedik bu sene başlarında 1000 tl ödedik ama son iki aydır 2 bin tl geliyor şimdiki ay 3000 tl gelmiş her ay artacak heralde bu arıyoruz bişey de demiyorlar bu ayın farkı bilmem ne diyorlar biz santral işletmiyoruz ki her ay artarak fatura geliyor. Şikayetlerim kısmına baktım birşey de göremedim siz anlıyor musunuz başına gelen var mı