Buseninsureci Merhaba kızlar, ilk doğum için sezaryeniniz hangi güne verilmişti. Dr um 39+4 E vermeyi düşünüyor çevremde hep 38 ler duydum bana geç geldi açıkçası. Sizin nasıldı?
Daisyy000 Buseninsureci 38-39 arası yapıyorlar genelde.Ben 39+1de oldum. Makat duruştu belki döner diye bekledik normalde 38+4 gibi olacaktı
beyzaakartal Buseninsureci 38+4 e gün verdi doktorumuz aslında 39 da alacaktı ama biz birkaç gün öncesine istedik ailevi sebeplerden dolayı bir aksilik çıkmazsa tabi ki 😊
Zhdnl Buseninsureci 38+6 ya gün verilmişti ama 38+1 olduğum gece suyum geldi acil sezaryene alındım oğlum doğacağı günü kendi seçti. Kendim hissediyordum ama çok ağırlaşmıştım.1 gün önce kontrolüm vardı her şey normaldi. 40 da bile doğumu başlamayanlar oluyor her gebelik farklı merak etmeyin acil oluncada bir sorun olmadı yani şimdi 26 günlüğüz 🥰
papatyakokulugece Buseninsureci 39 da ikinci sezeryan olcam cevreye değil çocuğun gelişimine bakın birşey olmaz bekleyince
beyzaakartal Buseninsureci zaman azaldıkça insan sabredemiyor zaman geçmiyor gibi geliyor bana artık 🥲