beyza_aktsss Kızlar selamm kilom bi tık fazla olduğu için doktor 1 hafta açlık tokluk şekeri ölçmemi istedi aranızda yaşayan oldu mu bu durumu nası ilerlediniz herhangi bi sıkıntı çıktı mı?
Deletedmom_297 beyza_aktsss kaç haftalıksınız şeker sınırda gelmiş olabilir her kilıluda şeker sorunu çıkmaz ama yatkınlık olur