Nagihanbayrktr Kızlar ne zamandır doktor arayışındaydım. Bugün Esra hanıma muayene oldum gerçekten çok iyi ilgilendi ben sormadan bilgilendirdi beni. Ve doğuma da giriyormuş bizzat sordum çünkü burda girmiyo diyenler vardı. Ben memnun kaldım sizede öneririm 🤚🏻Esra Beypars
AyEr Nagihanbayrktr herkes bu hastaneden cok memnun ben ozele gıdıyorum ama bır ara gıdıcem randevuyla mı calısıyor canım