On gündür kullanıyorum kizlar geçen hafta 3 gün geldi kesildi dr progestan verdi günde 3 kez,dün tekrar gelmeye başladı cunki yordum kendimi😑 düşük tehlikesi var dedi dr kahverengi leke bile olsa...şimdi bol bol yatıyorum günde minnacık ama bir kez geliyor sinir oluyorum