Kızlar selam. Bugün itibariyle 37 haftalık olduk çok şükür🤲🏻 doktor bugün 39 haftayla uyumlu 3.500 kg dedi iri bir bebek olacak dedi. 3 hafta daha beklerse muhtemelen 4 kg’ı geçer sezeryan olur öyle olursa dedi. Bol bol hurma, anananas ye dedi. İlişki önerdi. Bu hafta oldu hiç sancım filan da yok pilatese başlayım diyorum bir yandan 4 kg olmadan normal doğum yapmak istiyorum bir yandan acaba daha erken mi diyorum. Sizlerin başınıza geldi mi hiç böyle bir durum? Geldiyse nasıl doğurdunuz? Normal doğurduysanız normal doğumu başlatmak için neler yaptınız? Kafam allak bullak oldu vallahi. Bir yandan kaynanam normal doğum olsun diye konuşup duruyor😬 tek derdi bebek çünkü doğsun doğar doğmaz alıp eve getirmek bugün kendi ağzıyla itiraf etti bunu ona da canım sıkıldı beni strese sokuyor 😬