Terlikpijama sizin yerinizde olsam sadece dolap ve park beşik alırdım ki öyle de yaptım zaten 😅 şuan da park beşik odasında duruyor ama doğumdan sonra kendi odama koyucam, park beşik seçme sebebim hem konforlu hemde uzun süre kullanabilmesinden dolayı, 1.5 yaşına kadar kendi odamda kullanıcam 4 yaşına kadarda kendi odasına geçince kullanılabilir. ilerde katlayıp bi yere kaldırılabilir, odasına bazayı 4 yaşından sonra almayı düşünüyorum, ama bence ahşaplar gereksiz hantal ya evet görünüş açısından güzel ama çok ağır ve 8-9 aydan sonra sürekli ayağa kalkıp sarkabilir