anneoluyorummm103 https://hizliresim.com/4vwf344 Doktoruma gönderdim henüz geri dönmedi anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim
maryyyt anneoluyorummm103 anladığım kadarıyla pıhtılaşmaya yatkınlığınız var belki yüksek riskli değil ama orta riskli olabilir
nzh13 anneoluyorummm103 pıhtılaşma var gözüküyor muhtemelen doktorunuz kan sulandırıcı iğne yazacak🙏🏻
anneoluyorummm103 nzh13 evet annemde var diye kullanıyordum ama test yapılmamıştı yeni doktorum yaptırdı iğneye devam dedi teşekkürler 🙏
anneoluyorummm103 Papatya05_ iğne ve aspirin kullanıyordum tüp bebek olduğundan başlatmışlardı bırak dediklerinde annemde böyle bi durum var dedim bıraktırmadılar kanama olunca aspirin kesildi iğne doğuma kadar devam