Kızlar 7+2 haftalık hamileyim ama 5. Haftamdan itibaren öyle bir göğüs ağrısı yaşıyorum ki benim gibi olan var mı acaba. Çok fazla şiştiler taş gibi sertler ve çok acıyolar iğne batıyo gibi oluyo sızlıyo normalde 85-90 beden falan giyiyodum sütyeni dün gittim 95 beden aldım onda bile hiç boşluk kalmadı ne zaman geçicek bu