Hnddmr bende 30+5im bendede aynı şekilde oluyor bazen aha şimdi doğurcam diyorum bazende hiçbişey yokmuş gibi oluyor, ilk hamileliğimde hiç sancım vs olmadı zorunlu sezaryen olmuştum sancı nasıl nedir bilmiyorum tedirgin oluyorum bazen, haftaya randevum vsr o zaman soracağım doktora nedeni belli olur bakalım umarım normaldir bu haftalarda