Pemberuya Kızlar oğlumda gerçekten tuttu ileri geri gitti geldi erkek dediler belki denk geldi ama:) şimdi dairesel oluyor kız diyorlar sizde yaptınız mı😃😃😃
Musilk-1 Pemberuya iki kızım var ikiside tuttu ben bunu hamileyken yapmıyorum her harükarda çıkıyor zaten şimdi üçüncü kez arada çıkarıp yapıyorum bu arada hamile değilim hep aynı çıkıyor önce iki kız sonrada erkek görünüyor bakalım inşallah
Pemberuya myangelson yaa 🫠bende de 2 erkek 1 kız çıkıyor ama arkadaşa dedim sus sus tövbe de nasl bakacam😁
momsalis myangelson gebelik kaybıniz oldumu kayıplards çıkıyor çünkü ailemde herkese denedim benimde bı kurtajim oldu o biraz gidip geliyor duruyor belki sizin üçüncü erkek olur 😊😊
Pemberuya Yademm bende de yuvarlak dönüyor inşallah kızdır yaa sağlıklı hayırlı olsun ama bi oğlum var bide kız isterim🥲😁
myangelson Pemberuya benim 4-5 hala devam ediyordu bence bıraktım en sonunda 😄 ilk bebeğimi kaybettim şuan ikinci oğlumu dogurdum zaten sezaryen ile doğum yapıyorum yaparsam 1 tane daha yaparım 3 sezaryen olur
MS2 Pemberuya ayyyy aynen valla bende şimdi yaptım şok oldum kendim mi çeviriyorum acaba diye birkaç kez yaptım ama baya dairesel dönüyo ve hızlanıyo korkunç 😂😂 inşâAllah kızımız olur oğlan anneleri bi de kızı tatsın hayrla sağlıkla 💖💖🫶🏻🎀
Musilk-1 myangelson yüzük testinde kaybettigin gebelikte çıkıyor canım onunla birlikte hesaplayıp yapıyorsun yüzük testini
myangelson Musilk-1 bende öyle düşündüm ama ilki kız çıktı bende sonra erkek oldu ikincisi tuttu ama ilk dogumum erkekti
Feyhan Pemberuya bende de tuttu oğlumda ileri geri oldu bu hamileliğimde de daire çiziyor kızım olacak galiba😅