Sema5844 ben zamanında kızıma möllers almıştım şişeyi yarılamadan attım çünkü kızım tadını hiç sevmedi ve 1 kaşık içiriyordum çocuk resmen bütün gün balık kokuyordu midesi de bulanıyordu sonra nutrigen aldım hatta yanında üzüm çekirdeği olan şişesini de almıştım çok severek içmişti. Ocean da kullandım ama onun sade balık yağı yazan turuncu şişesini de sevmedi yeşil olan hem balık yağı hem multi vitamin olanını sevmişti.