ylnydgd dfr 12. Haftadan sonra amonyaksız boya ile boyayabilirsin dedi doktoru. 12 bitince organlar tamamlanıyor. 15. Haftada amonyaksız boya ile kuaförde boyattım ben. Biraz daha beklemeniz daha sağlıklı olur
pika1 İlk 6 ay kesinlikle yasak. Sonrasında da doktor izin verirse. Belki gidişata göre izin vermeyebilir