Arkadaşlar beni biliyorsunuz boş kese diye gelmiştim çok şükür şu an doktorun yanından çıktım bebiş oluşmuş kalbi de oluşmuş şu an birkaç test yapacağım onlara bakacak doktor şu an çok mutluyum çok sevinçli Allah herkese nasip etsin hiç endişelenmeyin gerçekten geç döllenme geç olabiliyormuş🥹🥹