Merhaba,
Herşey yolunda giderse vajinal doğum düşünüyorum.doktorum vajinal doğum yapan tüm gebelere suni sancı verildiğini,kendi sancımla sürecin çok çok uzun süreceğini ve kendi sancımın doğuma yeterli olmayacağını söylüyor.suni sancının da normal sancılardan daha şiddetli olduğunu duyuyorum.tecrübelerinizi paylaşır mısınız?