Bende de lekelenme oluyo 2 sabahtır dün kontrole gitmiştim reglime göre 7 hafta ama ultrasona göre 4+6 gözüktü doktor kahverengi lekelenme düşük risklidir bizim için dedi progestan yazdı ama kullanmadım çünkü ilk gebeliğimde de lekelenmem olmuştu ve o zaman pembemsi renkteydi lekelenme den sonraki gün doktora gidip vajinal ultrasonla kalp atışını dinlemiştim sorun yoktu yani ilaç falan kullanmadım. Bunda da kullanmak istemiyorum pek kızım emiyo çünkü emzirirken kullanılır mı sormadım doktora çok aşırı bi leke de olmadığı için önemsemedim ama siz doktorunuza danışın tabi.