mombusraaaaaa Kızlar göbeğiniz kaçıncı ayda çıkmaya başladı ilk gebeliğim 11 haftalığım göbeğimde hamile göbekliliği yok hala
tugce070707 mombusraaaaaa benim şuan 7 aylık ama daha göbeğim hiç belli olmuyor gören sen nasıl hamilesin diyor karnımda gaz birikmiş de onun şişliği gibi duruyor 51 kiloyken hamile kaldım şuan 55 kiloyum Allahtan çocuğun gelişimi olması gerektiği gibi ilerliyor 🙏🏻🌸❤️
Zbyd3 mombusraaaaaa 3 aylık daha şuan .ama sabahları yok olan akşama doğru kocaman olan bi göbeğim var tabi hamıle göbegi degil🥹😄ama çok sabırsızlanıyorum hemen çıksın diye bakıyorum hep 3 yış bekleyince 🥹🤲
Daisyy000 mombusraaaaaa İlk gebelikte 25.haftada , 2.de 12. Haftada çıktı. Şimdi 24 haftalığım 30 haftalık gibi kocaman göbeğim var
Hepimizinsorunlarivar13_ mombusraaaaaa ilk hamilelikte 17. Haftada belirgindi ikinci hamilelikte 10. Haftada belirgin oldu
senem0987 Benim 16 haftadan itibaren dışardan belli olmaya başladı çünkü hamile olduğumu söylemediğim insanlar hamile misin diye soruyorlardı şuan 25 haftalık karnımı saklayamıyorum hiçbir kıyafetle
aybalasmom mombusraaaaaa göbeğim 8 haftalıkken de vardı ama 12. haftada hamile göbeği gibi görünmeye başladı. Ondan önce kilo gibi duruyordu ki zaten şişkinlik falandı
babyiscomings 17 de artık görenler bebek mi bekliyorsunuz demeye başladı ama ben hala daha anlamıyorum kilo göbeği gibi