Arkadaşlar merhaba. 27 ağustosta ilk aşılamamı yaptırdım ama tutmadı. Aşırı derecede hamilelik belirtisi gösterdim. Bel ağrısı, kasık ağrısı, halsizlik, uyku hali çok uzun sürdü. Bu da beni umutlandırdı ama ilaçtanmış. Şimdi ikinci aşılamama başlayacağım. İlkinde doktor düşünme normal hayatına dön dediği için ilk gün dinlendim sonrasında normal hayatıma döndün hiçbir şeye dikkat etmedim. Şimdi neye dikkat edeyim bana öneri verir misiniz 🥹