miniksen Bugün doktora gittim normalde adet tarihine göre yedi haftalık görünüyor ama ultrason daha beş haftalık göründü sadece kese görünüyor dedi doktor on gün sonra gel dedi ne demek oluyor yani başına gelen var mı
cetinbebek miniksen bazen bebişi goremeyebilirler kese içinde hemen endişe etme bende de gorunmemisti daha sonra alttan muayenede gördü
efnanhiraa miniksen geç dollenmedir kesenin ölçümüne göre hafta belirleniyor benimde 10 haftalık olmam lazım 7+1 im
CansuP- miniksen doktorlar farklı hesaplı canım bende ilk kese gördüm 5 haftalık diye hesaplıyordum 6hafta 4 gündüm bebek gözükmemişti 15 gün sonra gittiğimde alttan ultrosonla kalp atışını duydum evham yapma daha çok küçük olduğu için duymamışsındır
3boysmom miniksen geç döllenmedir canını hiç sıkma iyi düşün🥰 bende 8haftalıkken ancak kalp atışı duyabildim
esrayde efnanhiraa bende öyleyim geçen hafta sata göre 9 haftalık olmam gerekirken 6 haftalık çıkmıştım siz kalp atışını duydunuz mu
efnanhiraa esrayde duydum canım pazartesi günü cuma tekrar gidecem leke gelmişti çok az Dr gel bakalım cuma dedi
babymom2026 miniksen bende 8 haftalikken gördüm ve kalbini duydum endişelenme kucuk oldugu icin gözükmüyor ☺️