albayrakkkk Kızlar omega 3 kullanmaya başladım fakat kahvaltıdan sonra aldığım halde böyle iğrenç böyle lamet bi tat olamaz gece alıp yatsak oluyor mu yada bu yayı engelleyecek bir şey var mı