anne189 İlk hamileliğimin başlangıcında düşük tehlikesinin olusabilecegini soylemisti geçmiş zaman 8 yıl onceydi bebek aşağıda dedimi doktor tam hatırlamıyorum ama 2 buçuk ay boyunca iğne vuruldum bir tane de tek dozluk tablet vermişti bunu buzdolabında sakla kanama gördüğün anda iç hemen hastaneye gel demişti Allah’a şükür o ilacı hiç içmeye gerek kalmadı bol bol istirahat sonunda tehlike geçti çok şükür 40.haftamda da doğumum gerceklesti. Sizinde hamileliğiniz sağlıklı bir sekilde ilerler insallah elinizden geldiğince istirahat etmeye çalışın stress yapmayın 🙏