Berenorn Kızlar merhaba 31. Haftamda iki gündür bebek hareketlerini çok kasıkta hissediyorum bu normalmi heran çıkacakmış gibi baskı yapıyor
1ErkekkkAnnesi Berenorn dün benimde öyleydi 31+2 haftalık hamileyim dün gece özellikle kasığımda dans ediyordu resmen vajina mı acıtıyordu dün zaten arada kasıkta arada karnımda hissediyorum değişiyor yani
hulya10 Berenorn ben de 30. Haftada aynı şikayetle gittim muayene etti nst bağladılar ne olur ne olmaz diye ama bir sıkıntı yokmuş çok şükür 🙏🏻 makat geliş pozisyona geçmiş ondan öyle hissediyorum muhtemelen umarım döner 😅
1ErkekkkAnnesi Rabiadgdmr 20 Li haftalarımda bazen hissetmediğim zamanlarda çikolata yiyip uzanırdım şuan 31+2 olduk şükür maşallah kendisini belli ediyor zaten bişey yapmama gerek kalmıyor her yerimden hissediyorum vajinam da dahil 🤣
Rabiadgdmr 1ErkekkkAnnesi Ya bende hissediyordum ama bu ara sanki çok hissedemiyorum gibi dün ebe artık büyüdüğü için zor oluyor hareketlenmesi dedi ama kafamda deli sorular dönüyor
1ErkekkkAnnesi Rabiadgdmr 28. Haftamda hissedemedim bende çok sonra düzeldi yine bazı haftalarda olabiliyormuş böyle kaç haftalıksınız şuan
Berenorn hulya10 evet bende gittim benimkide makat gelişmiş o yüzden dedi doktorumuz birde diğer haftalara göre aşırı hareketli sizdede öylemi😅
hulya10 Berenorn bana da daha az hareketli gibi geliyor 😅 bi hafta da öndeymiş artık hareket edecek yeri mi kalmadı acaba diyordum 😂
Anonymous1 Berenorn 33+2 yim ben de bugün o kadar canımı acıttı ki ağlayacaktım resmen acıdan ve hala acıtıyor o kadar olmasa da elimşe hissedebiliyorum kasıklarımda dayandığı zaman
Berenorn Anonymous1 benimde göbek deliğimi acıtıyor üstte hissetiğim zamanlarsa sancı gibi oluyor acısı