Çiçeklerim selam beklenen adet 15 Eylül 3 günlük testleri buraya koyuyorum açıkçası pek beklentim yoktu bu ay üç gün önce kasık ve bel ağrım oldu ara ara gel git yapıyor baş ağrısı da aynı keza dün akşam da baya istifra ettim üşütmeye yordum , ama sonuçlar da böyle çıkınca içimde umut kıpıttısı oldu . Sizce ne zaman kan vermeliyim ? Testlerin markası üst Prodoctor alt ikisi Awox . Bunlar dışında farkettiğim belirtim yok
