Pnarozbulut Geceden beri sürekli iğne batması gibi sancıyla uyanıyorum bir süre geçmiyor sonra tekrar tekrar oldu böyle kasıklarıma iğneler batıyor gibi kımıldayamıyorum öyle kalıyorum 24 haftalık hamileyim bilgisi olan
Nur08 Pnarozbulut bende de oluyo canim 15 hafyaligim akintimda var korkuyorum ama arada bir sanci neden acaba?
Pnarozbulut Nur08 hiç akıntım YOk 15 haftalıkken bende normal kasık ağrısı oluyordu bu çok farklı sağa sola döneniyorum olduğum yerde kitleniyorum
Pnarozbulut nisanisa çok sık olmaya başladı insan endişeleniyor cumartesi gidicem doktora ama ağrısı çok canımı yakıyor
Ssraa Buradan okuduğum kadarıyla bu batmalar çok şiddetliyse bazen iyi olmayabiliyormuş. Bence bir acile gidin
Aysegultezcan48 Benimde olmuştu geçmedi acile gittim idrarımda enfeksiyon çıktı geçmezse bi görün canım doktora
Pnarozbulut Aysegultezcan48 geçen hafta idrarda yanma ile gittim tedavi gördüm geçti yine ondandır diyemem çünkü daha öncede olmuştu ama bu kadar uzun sürmemişti :/
031965 Şiddetli batmayla gittim de rahmim biraz açılmıştı. Ama benim kasıklar değil tam uterus batıyordu seninki enfeksiyondan olabilir ya da idrarını öı tam boşaltamadın acaba