aysegulk07 Bende sağlık Bakanlığında memurum 8 gün aldım rapor sadece teşvik ücretim kesildi ana maaş kesilmedi canım aynıdır diye düşünüyorum
fb9706 Maliyede calisiyorum riskli bir gebelik geçirdiğim icin sürekli yatmam gerekiyor 3 aydır sürekli 1er aylik heyet raporu alıyorum ve heyet raporlarında kesinti olmuyor
Esrauznn 657 ise kesilmez maaş tam alınır sadece ek ödeme vs kesilir. 4bli ise maaş kesilir ama sgkdan ödemesini alırsınız