Anneeadayi 25 gündür kullandım adetim 1 hafta oldu biteli bugün lekelenme olmaya başladı ama yoğun renkte fazla normalmi acaba kullananlar yazablrmi
Han23 Anneeadayi evet ayni sekilde oluyor bendede. Bazen 1 ayda 2 kere adet oluyorum. Doktorum duzensizligin 6 ay surebilecegini söyledi
Aleynanaz Anneeadayi merhaba bebekte huzursuzluk yaptı mı ilaç as da olsa süte geçiyormus ben kullanıyorum kullandıktan sonra bebeğimin uyku düzeni bozuldu huzursuz çok ağlar oldu
Anneeadayi Han23 evet resmen adet oluyorum namaz kıldığım için bu durum bayağı rahatsız edici ilacı bırakamam hep böyle mi olcak acaba 😑😑
Han23 Anneeadayi umarim doktorun dedigi gibi 6. Ayin sonunda duzene girer ben de cok zorlanıyorum ve sancili oluyor benim☹️
Anneeadayi Han23 evet aynen öyle belim de agriyor arkadaşlarım ilacı birak diyo ama yapacak başka bseyim yok mecbur ilaç