Fikre desteğe ihtiyacım var.
Böbreğimde büyüme vardı. 33 haftada böbrek ağrım rahim kasılmalarını tetikleyip erken doğum riski oluşturdu. 38e kadar nidicardla devam ettim.
Şuan 38+3teyim dün böbreğimde çok ağrı oldu ve geçmeyince hastaneye geldim. Normal doğum sancılarım başlamış. Rahim kasılmaları böbreği de uyarıyor şu an.
Sancılarım düzenli aralıklarla 100 çıkıuo nst de ama 12 saattir ağrıya rağmen 1 cm açıklık var bebeğin başı yukarda.
Bir sürü ağrı kesici yapıldı böbrek için ama rahim kasıldığı için böbreği uyarmaya devam ettiğinden böbrek ağrım hiç kesilmedi.
Normal doğum dersem süreç boyunca böbrek ağrısını çekicem gibi duruyo. Doğum baçladı çünkü.
Dayanamıyorum dersem de sezeryana alacaklar sabah.
Şuam hastanede yatıyorum ağrıdan bitkin düştüm çok bıktım alt üst oldum. Fikre ihtiyacım var