Nerdeyse 24 saattir geçmeyen regl ağrısı gibi ağrım var. Aralıklarla olmuyor ama bı giriyo 2 saat agriyo bazen belden de vuruyo. Doktorumla konuştum kötü olursan gel yarın dedi. Ama uykudan uyanır uyanmaz şiddetli şekilde yine başladı bu saatte hastaneye gitsem napilir? Dogumhaneye gitsem nstye mi alırlar açıklık mi bakarlar? Gitmemek için direniyorum sabahı bekliyim diye ama uyuyamıyorum da