Zeynep0205 selam benim kızım da 36 da 2841 gramdı sizinkine çok benzerdi, sonraki haftalarda kilo alımı yavaşladı yine de haftasına göre ideal ama şu an bu şekilde diye hep böyle gidecek gibi bisey yok. 37 bence çok erken ne gerek var ki zaten sezeryan olacakmışsınız, ben de sezeryan olacağım ama 39 u bekliyorum anne içindeki gelişimini tamamen tamamlasın diye, çocuklar ayrıca çıktıklarında ödemli olacaklar o zamana kadar 300 gram alsın hadi max, yüzde 10 u zaten su onun, gidecek yani. Zaten bebiş gelmeye karar vermemiş bırakın içerde biraz daha sizinle kalsın büyüsün