Patiseverana Cey01 ördekten daha rahat öyle diyim belki doktordan doktora farkediyordur ama benim ördek takıp baktıklarında daha yanmıştı canım. Jel sürüyor xaten eline kayganlaşıyor
Ayildiz Korkacak bişey yok bence ben neredeyse 10 gündür 5-6 kez 1 cm olan açılmamı kontrol ettirdim.3 farklı doktor baktı hemde hiç kasma kendini hiç bişey olmuyor.
Cey01 Ayildiz İnşallah kendimi kasmamaya çalışacağım herhangi bir jel falan sürüyor mu peki ve gerçekten sadece parmakla mı bakıyor
Cey01 Thirtyynovember Oluyor hatta şuan lavaboya diye kalktım gözlerimden yaş geldi o nasıl kasılmaydı çok canım yandı
Ayildiz Cey01 bana bakan doktorların hepsi parmağa jel alıp baktılar ki öyle olması da lazım yani. Korkma çok anlık kısa süren bişey.
Cey01 Denizz4 Doktor ne derse onu yapıyorum bilmiyorum ki Yalancı sancılarım var belki ondan yapıyordur hiç bir bilgim yok
Baklavaseverim melikeesahiinn Sadece 2 parmakla yapılıyor acılı da değil ilk muayenem 24. Hafta da 28 den sonra her hafta 32 den sonra her gün neredeyse yapıldı korkma muayeneden sonra lekelenme olabilir normal aşırı olmadıkça kendini kasma yeterli anlatıldığı gibi bir şey değil çok basit 20 saniyelik bir işlem
Cey01 Baklavaseverim Ay gerçekten içimi rahatlattınız kimisi erken diyor yok bebeğin başını elleyecek yok kolunu sokacak diyor korkmaya başladım sırf korkumdan sezeryana dönesim gelmişti ama içimi rahatlattınız
melikeesahiinn Baklavaseverim haftaya çarşamba kontrolüm var 37ye girmiş olcam bebeğim biraz iri belki o gün yapar doktorum normal doğuma uygun olup olmadığına bakmak için