ilkiminannesi 14,16 sı bekliyorum regl ama karnım da regl sökülecek hissi var şişkinlik indi gurulduyor ve kasıklarım hareketli. Sabah gebelik testim negatifti sanırım erken regl olcak veya gününde gelcek 🥲
leylacrv ilkiminannesi benimde öyle olmuştu silik çizgiyi görmeme rağmen kessin regl olurum diyordum test yanlıştır diyordum sonra gebelik kesinleşti kramplar devam ediyor doktor o kasilmalari önlemek için progestan verdi bakalım hayırlısı
AdaKaranfili ilkiminannesi benim de bat 13 Eylül diyo . Regl olacamisim ağrım var. 31.de çatlama oldu.onceki güne kadar değerlendirdik.bugun test yaptım 12.gunde negatif. Bakalım ne zaman Olcam adet
Sevimlimom ilkiminannesi bende bugün test yaptım sanırım hamileyim iki testte pozitif regl olacak hissi var 4 gün gecikince yaptım ben çıktı sizde bekleyin bu ay da hiç umudum yoktu yani
bluemom24 O regl ağrısı hep oluyor ben artık son gün kesinlikle hamile değilim regl gelecek birazdan demiştim ama silik çizgiyi gördüm çok şükür
AdaKaranfili bluemom24 ya canım demin beklenen adete 2 gün kala test yaptım negatif. Adet günü çıka bilirmi gebelik vars? Bütün belirtileri yaşadım.15.gunun akşamına kadar düzenli değerlendirdim.ama neden hamile kalamadim.moralim bozuldu😔 bakıyorum da herkes hamile kalmış. Adeti benden daha çok sonra olanlar pzitifi görmüş((
Oz_bebek9396 bluemom24 aynen kesinlikle böylenoluyor hamile de olsan regl de olsan yalancı sancılarda olsa hep nir regl ağrısı farklı bir ağrı yok. İlk hamile miyim değil miyim dedğim de tegl olucam sandım aynı adet ağrısı gibiydi. Ümitsizdim. Ama şimdi 41 hafta oldum sancılarım adet ağrısı gibi biraz şiddetlisi oluyor arada ama düzensiz.
topcukb ilkiminannesi dünden beri mide yanmam var normal âdet olacakmış gibi belirtiler bende durumlar böyle
Mahbuss ilkiminannesi bende aynı durumdayım 🤦 geçen ay hamile olduğumu öğrenmiştim kimyasal oldu. 2 sene sonra olmuştu Bu ayda adet olacağım sanırım leke geldi İnşallah bizde hayırlı haberler alırız bir gün 🤲
AdaKaranfili Oz_bebek9396 merhaba. Testi adet gununden sonra mı yaptınız? Hayırlı dogumlariniz olsun. Kaç gün geçince yaptınız? Silikmiydi yoksa netmi