elifim2315 Kızlar merhaba 20+3 haftalık gebeyim 12 ve 14 haftalık gittiğim doktorlar bana erkek dediler. 15 ve 17 de ise kız dediler kime inanacağımı bilemiyorum. Sizce ne yapmalıyım