seva-1 28+2 yim ağrım falan yok ama iki gecedir uyuyamıyorum kafayı yemek üzereyim. Yorgunum uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum aklımda saçma sapan sorular beni mahvetti :(
Runrun2 40+3 sabahtan beri düzensiz sancılar çekiyorum adet ağrısı gibi ve büyük tuvaletim var hissi sanırım düzenli gelmeye başladı uyuyamıyorum
Pamugunanesi Runrun2 Doğum yakın herhalde Allah sağlıklı bir şekilde bebeğinizş kucağınıza versin sizde en hafif bir şekilde ataltırsınız inşallah
Pamugunanesi Meralinmucizesi inşallah rabim hemizin yardımcısı olsun çok zor gerçekten 2 inci olmasına rağmen korkuyorum bugün nasılsın
Meralinmucizesi Pamugunanesi benim üçüncü bebeğim arasında altı yıl geçti ama hala çok korkuyorum hala aynıyım düzensiz sancım var idare ediyorum gerçek sancılar gelene kadar tahamul etmeye çalışıyorum
Pamugunanesi Zumruduanka160 Ben 37 deyim mahfoldum bir an önce olsada kurtulsam diyorum sonra diyorum ki yeni doğan olursa bu günleri mumla ararım çünkü birincisinde çok çektim hiç uyutmuyordu
Pamugunanesi Meralinmucizesi Sizinkinin arasında yaş var benimkiler arasında 2 yaş olucak çok zorlanıcam şimdiden 1 incisi durmuyor 2 sendroma girmiş krizler yaşıyoruz
Meralinmucizesi Pamugunanesi ay çok zor Allah yardımcın olsun ama doğumun kolay olur inşallah ben çok zorluk çekiyorum arasında çok ara var o yüzden baay zor geçiyor hamileligim
Seloloo Pamugunanesi reflüm var panto ve rennie kullanıyordum, bugün gavisvon yazdırdım doktoruma onu da deneyeceğim inşallah geçer 😥
Pamugunanesi Zumruduanka160 evet şükür sizinde gelir inşallah sıkıntısız bir şekilde son zamnlar çok zor
Zumruduanka160 Pamugunanesi herkese zor gelmiyor ama ya hamilelik değişken bişey.. bana baştan beri zor depresyon sorunlarım var vs vs
Pamugunanesi Zumruduanka160 kesinlikle ama ben hiç sevemedim hamilelği artık son zaten Allah ın izniyle