3babylovep Kizlar ben aseriyorum sanıyordum ilk gebeliğim de ama asermek çok farklı birseymis bu 2 günde çok iyi anladim
ikiprensesannesi___ 3babylovep bu duyguyu deli gibi uykuma girecek kadar midye aşerdiğim zaman anladım 🥲çok zor gerçekten bide hemen bulamayınca
Seloloo 3babylovep aşerdiğim yiyecek 2-3 kaseye rağmen kesmeyince dahası mide yanması bulantısı yapar diye ağlayarak uyumuştum uyursam belki unuturum dedim sabah aklıma geldikçe midem bulanıyordu 🤣🤣
3babylovep ikiprensesannesi___ senin ki gene iyimis ben dünden beri çay maması aserdim kaynanam deyimiyle çay mamasi
3babylovep Seloloo çok değişik mis bı tane yeyince kesiliyordum ama şuan canım onu tekrar tekrar yemek istiyor
bebesever Ben çikolata hiç sevmezdim çikolata havuzunda yüzmek istiyorum. Kokusuna mest oluyorum. Nefes almadan yiyorum :(
3babylovep bebesever benimde tatlı ile pek aram yoktur hatta bazen yaziyolar buraya değişik şeyler asernler sasiriyordum 🤦
Seloloo 3babylovep bu konuda favorim annem sabun aşerirmiş gidip gelip elini yıkayıp koklarmış bana hamileliğinde 🤣🤣🤣
HumaBetul342 3babylovep Adanalı mısınız bu tarifi Adanalı bir arkadaşımdan duymuştum tabi o çocukken çok severek yermiş 😂 ayy nasıl yiyorsun onu derdim ballandira ballandıra anlatırdı 🤣
ikiprensesannesi___ 3babylovep çay içine doğranmış ekmeği bende kızıma yediriyorum ama zeytin peynir eklendiğini ilk defa duydum