Songulum 4 yaşında bir kızım 1 yaşında bir oğlum var şükürler olsun 3 düşünmüyoduk süpriz oldu 3 gün gecikme ile beta 850 çıktı normal mi çok fazla deyil mi ikiz olma ihtimali var mı acaba başına böyle bişey gelen oldumu sizin ilk beta deyeriniz kaç tı💕
ecemk94 Songulum benim 1 gün gecikmede 2429du. Bende ikiz diye düşünmüştüm. Doktorum ikiz olsa değer 10.000 üstlerinde olmalıydı demişti
Seloloo Songulum benim beta değerimde 3.5 katı artıp duruyordu. Reglden 6 gün önce öğrenmeme rağmen. Doktor betadan anlaşılmaz ikiz keseyle anlaşılır demişti
Havin49_ Songulum yani zannetmiyorum ikiz olacağını ikizlerde beta çok yüksek çıkması gerekiyor sizin dediğiniz değer de o yükseklikte değil
Songulum ecemk94 ne biliyim kızım da ilk beta deyerim 130 du oğlumda 350 iydi ama editimin üzerinden 5 veya 6 gün geçmişti kafam çok karıştı şu an
ecemk94 Songulum doktorunuz daha iyi bilir tabiki ama kısa zamanda ultrasonla baktırın içiniz ferahlasın
Songulum Havin49_ anladım Allah afetsin sıkıldım biraz ben nasıl anlaşırım diye 1 saatir içim içimi yiyo
Havin49_ Songulum içini sıkma canım Rabbim onunda rızkını verir size de o dayanacak gücü verir inşallah benimde oğlum 13 aylık üç aylık ikiz hamileyim
3boysmom Songulum sanmıyorum yavrum, yani oladabilir ama beta ile alakası yok ikizin. ben 4 haftalıkken 30 ile öğrendim ve betam aşırı yavaş artıyordu. doktorum ikiz diyince şok oldum. beta ile ikizin alakası yok demişti ama yine de hayırlı olsun🥰🥰
mom_51 Tek yumurta ikizlerimde 1 günlük gecikme ile 1780 de falan öğrenmiştin ama yek diye düşünüyorduk biz. 8. Haftada tek yumurta olduğunu öğrenmiştim