Yself ben de spinal oldum ilk doğumumda, neredeyse iki yıl olacak.. bir iki defa şiddetli bel ağrısı yaşadım ama birinde üşüttüm galiba ondan diğerinde de ikinci gebeliğimin başlarındaydı bebek daha yerleşirken falan.
Doğum anında hiçbir şey hissetmiyorsunuz, bebeğinizi de doğar doğmaz görüp öpebiliyorsunuz bu çok güzel, bir defa yaşanan bir ân o yüzden spinali tavsiye ederim